نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایش ظاهری تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
  • آموزش سپاسگزاری تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
  • آموزش شهروندی واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
  • آموزش علوم مدل‌سازی و دانش فرامدل‌سازی: سنجش درک دانش‌آموزان از مدل‌سازی مفهومی در یادگیری علوم [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
  • آموزش فنی‌وحرفه‌ای مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
  • آموزش مجازی تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]
  • آموزش معکوس اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • آموزش‌وپرورش شناسایی مؤلفه‌های آموزش سواد رسانه‌ای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
  • آموزش‌وپرورش طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
  • آنتروپی شانون تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]

ا

  • استدلال تناسبی کیفی بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • اسرار‌التوحید جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن‌ خفیف با هدف بازیابی و رتبه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و روش‌های آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • اسناد بالادستی شناسایی مؤلفه‌های آموزش سواد رسانه‌ای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
  • اضطراب مدرسه اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]
  • الگوی ساخت تلفیق کینچ فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • الگوی مفهومی تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
  • اهمال‌کاری تحصیلی تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • ایثارگر تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
  • ایران طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]

ب

  • بازسازی شناختی مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبک‌های اسناد دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
  • برنامة درسی مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
  • برنامۀ درسی محیط کار طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]
  • بستة آموزشی تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • بودریار تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]

پ

  • پاسخ‌گویی اجتماعی طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
  • پدیدارشناسی مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
  • پست‏‌مدرن تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • پوشه‌کار ابر ـ‌ محور رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]

ت

  • تایپوگرافی تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
  • تجارب زیسته تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • تجربۀ زیسته شناسایی ویژگی‌های نامطلوب در حرفۀ معلمی براساس واکاوی تجارب زیستۀ دوران دانش‌آموزی نومعلمان (مطالعه‌ای به‌ روش پدیدارشناختی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 101-124]
  • تحلیل محتوا شناسایی مؤلفه‌های آموزش سواد رسانه‌ای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
  • تحلیل محتوا تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
  • تدریس دیجیتال تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • تربیت بدنی طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
  • تربیت رسانه‏‌ای تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • تفکر تناسبی بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • تلفیق بازی تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • توانمندسازی روان‌شناختی تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • توسعة حرفه‌ای معلمان طراحی الگوی توسعة حرفه‏ای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
  • توسعۀ رهبری مدیران متوسطه طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]

ج

  • جانباز تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
  • جانشین‌پروری ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • جلوه‌های هنری تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
  • جهت‌گیری تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]

خ

  • خدمات آموزشی‌ و پرورشی تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
  • خشونت معلم اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]
  • خوان ش‏پذیری فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • خودکارآمدی اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]

د

  • داده‌بنیاد طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
  • دانش‌آموزان تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
  • دانش پداگوژی محتوا بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • دانش مدل‌سازی مدل‌سازی و دانش فرامدل‌سازی: سنجش درک دانش‌آموزان از مدل‌سازی مفهومی در یادگیری علوم [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
  • درآمدزایی طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
  • درگیر‌شدن والدین در فعالیت یادگیری رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • دل‌زدگی تحصیلی ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]
  • دورة ابتدایی تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
  • دورهٔ ابتدایی شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
  • دوره‏ های مختلف تحصیلی فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]

ر

  • رابطۀ خانه و مدرسه رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • راهبردهای یادگیری خودگردان مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبک‌های اسناد دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
  • رهبران آموزشی ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • رهبری دیجیتال تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • روایت‌پژوهی راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • روش‌ها جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن‌ خفیف با هدف بازیابی و رتبه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و روش‌های آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • رویکرد استم شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
  • رویکرد حل مسئله طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]

س

  • سبک‌های اسناد مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبک‌های اسناد دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
  • سنتزپژوهی شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
  • سنتزپژوهی طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]
  • سنتزپژوهی واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
  • سند تحول بنیادین طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
  • سند تحول بنیادین تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • سواد اطلاعاتی ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]
  • سواد رسانه‌ای شناسایی مؤلفه‌های آموزش سواد رسانه‌ای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
  • سیرت ابن خفیف جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن‌ خفیف با هدف بازیابی و رتبه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و روش‌های آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]

ش

  • شهدا تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]

ص

  • صفحه‌آرایی تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]

ع

  • عملکرد خانواده تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
  • عناصر برنامهٔ ‌درسی شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
  • عناصر فرهنگی تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]

ف

  • فرامدل‌سازی مدل‌سازی و دانش فرامدل‌سازی: سنجش درک دانش‌آموزان از مدل‌سازی مفهومی در یادگیری علوم [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
  • فرایند یاددهی ـ یادگیری تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • فناوری یادگیری سیار واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]

ک

  • کتاب فارسی تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
  • کتاب‏ های فارسی فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • کرونا راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • کلاس معکوس اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • کیفیت تدریس الکترونیکی ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]

ل

  • لیوتار تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]

م

  • مؤلفه‌ها واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
  • مؤلفههای جانشینپروری ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • مدارس ابتدایی طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
  • مدارس ابتدایی طراحی الگوی توسعة حرفه‏ای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
  • مدل امتیاز پاره‌ای مدل‌سازی و دانش فرامدل‌سازی: سنجش درک دانش‌آموزان از مدل‌سازی مفهومی در یادگیری علوم [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
  • مدیریت کلاس درس راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • مدیریت کلاسی سازگار با مغز تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • مزوسیستم رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • مطالعة کیفی مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
  • معلم جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن‌ خفیف با هدف بازیابی و رتبه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و روش‌های آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • معلم راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • معلم شناسایی ویژگی‌های نامطلوب در حرفۀ معلمی براساس واکاوی تجارب زیستۀ دوران دانش‌آموزی نومعلمان (مطالعه‌ای به‌ روش پدیدارشناختی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 101-124]
  • معلمان تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • معلمان ابتدایی تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • معلم‌های ابتدایی تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]
  • معناسازی راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]

ن

  • نظام آموزشوپرورش ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • نقش رهبری طراحی الگوی توسعة حرفه‏ای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
  • نومعلمان شناسایی ویژگی‌های نامطلوب در حرفۀ معلمی براساس واکاوی تجارب زیستۀ دوران دانش‌آموزی نومعلمان (مطالعه‌ای به‌ روش پدیدارشناختی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 101-124]

و

  • واکاوی واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
  • ورزش طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
  • ویژگی‌های شخصیتی جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن‌ خفیف با هدف بازیابی و رتبه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و روش‌های آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • ویژگی‌های نامطلوب شناسایی ویژگی‌های نامطلوب در حرفۀ معلمی براساس واکاوی تجارب زیستۀ دوران دانش‌آموزی نومعلمان (مطالعه‌ای به‌ روش پدیدارشناختی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 101-124]

ه

  • همه‌گیری کرونا تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]
  • هیجانات آموزشی تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • هیجانات مثبت تحصیلی اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]
  • هیجانات منفی تحصیلی اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]

ی

  • یادگیری خودراهبر اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • یادگیری خودراهبر تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]